نمیدونم اونی که ممکنه اینجارو بخونه تاحالا وبلاگ داشته یا نه. حالتیه که موقع نوشتن هی این صفحه سفید روبروت رو پر و خالی میکنی از کلمه. هی مینوسی؛یه کلمه دوکلمه دو جمله نصف صفحه یا هرچی.بعد پاک میکنی و از اول. آخرشم میای میگی که نمیتونی بنویسی اما باز میای و همین رو مینوسی تا دست خالی برنگشته باشی. این حالت بدترین حالت یه نویسنده س؛ یه بلاگر یا هرچی. یه جور حالت تهوعه که ته تهش هم بالا نمیاری.
معانی و بیان!...
ما را در سایت معانی و بیان! دنبال میکنید
برچسب: اوووووق, نویسنده: بازدید: 245 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 4:04