معانی و بیان!

متن مرتبط با «دیگه؟» در سایت معانی و بیان! نوشته شده است

تهش میخوای به گه خوردن بیفتم دیگه؟ الان تهشه اما من برمیگردم.

  • نیلوبلاگ

    اگه هم بگم همه ی درد ها فدای سرت دروغ گفتم. بی اهمیتی ت تا زمانی برام اهمیت داشت که میفهمیدیم. xa0زبون من عوض نشده و هنوز همونقدر ناشی ام که مستقیم همه حرفامو میزنم.xa0 رانده مانده ی همه جا کجا مانده برام مگر؟ بعد این همه این همه این همه xa0و همه ی اینها زمانی لحظه ای بود که حالا تلنبار شده از پا افتاده ام. دنبال بهانه ی ناله ای بودم و بهتر از هر زمانی مهیاش کردی تا بیزاری م را و ناله ام را جار بزنم. و...

    ادامه مطلب